ΑρχικήΕιδήσειςΒοιωτίαΟρισμός νέου Αντιδημάρχου στο Δήμο Ορχομενού

ΔΗΜΟΣ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ

#TAGS: Δήμος Ορχομενού  Βουλά Καράλη 

Ορισμός νέου Αντιδημάρχου στο Δήμο Ορχομενού

Ορισμός νέου Αντιδημάρχου στο Δήμο Ορχομενού

Έγινε και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σε Αντιδημάρχου του Δήμου

Τρίτη, 13 Ιουλίου 2021

Γιώργος Πέππας

Η Δήμαρχος Ορχομενού ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει νέο Αντιδήμαρχο του Δήμου Ορχομενού τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ξηρογιάννη Στέφανο, στον οποίο παρέχεται πάγια αντιμισθία, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου από 13-07-21 έως 31-3-2022, μεταβιβάζοντας σε αυτόν καθ' ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης και ιδίως:

Την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα της βρεφικής και παιδικής ηλικίας και της τρίτης ηλικίας, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης, την απασχόληση.

Την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε' του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

2.Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα .

3.Την παρακολούθηση των εθνικών κοινοτικών προγραμμάτων και αξιοποίηση αυτών που αφορούν στα αντικείμενα αρμοδιότητάς τους.

4.Την εκπροσώπηση του Δήμου σε κάθε είδους συναντήσεις, συνέδρια και στις σχετικές εισηγήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο που άπτονται στις ανωτέρω αρμοδιότητές του.

5.Την υπογραφή εγγράφων ως κατωτέρω:

-Σχετικών με τις ως άνω αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου

-Την υπογραφή πιστοποιητικών και βεβαιώσεων Αστικής και Δημοτολογικής κατάστασης των φυσικών προσώπων.

-Την θεώρηση γνησίου υπογραφών.

Β. Ορίζει τον Αντιδήμαρχο κ. Γρηγόρη Ξηρογιάννη ως αναπληρωτή Δημάρχου σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 89 του Δ.Κ.Κ. (Ν.3463/2006) και μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες :

1. Πολιτισμού και ιδίως:

Τον σχεδιασμό για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων στον τομέα του πολιτισμού για την προστασία του τοπικού πολιτισμού, την προβολή των πολιτιστικών αγαθών και των πολιτιστικών έργων που παράγονται σε τοπικό επίπεδο.

2. Κοινωνικής Πολιτικής και ιδίως: τις παρακάτω ενέργειες:

- κοινωνικές έρευνες,

- εφαρμογή κοινωνικών πολιτικών

- εφαρμογή προγραμμάτων και δράσεων για την ένταξη αθίγγανων, παλιννοστούντων ομογενών, μεταναστών, και προσφύγων στην κοινωνική ,οικονομική και πολιτιστική ζωή της τοπικής κοινωνίας.

- κοινωνικές έρευνες, για την εφαρμογή κοινωνικών πολιτικών που αφορούν την κοινωνική φροντίδα της οικογένειας, του παιδιού, των εφήβων, των ηλικιωμένων, των ατόμων με αναπηρία καθώς και ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

- την εφαρμογή κοινωνικών πολιτικών σε δράσεις που στοχεύουν στην υποστήριξη και φροντίδα της υγείας των δημοτών, με συμβουλευτικής στήριξης των θυμάτων της ενδοοικογενειακής βίας και βίας κατά συνοικούντων προσώπων και κέντρων πρόληψης κατά εξαρτησιογόνων ουσιών.

- την εφαρμογή προγραμμάτων και πρωτοβουλιών που στοχεύουν στην πρόληψη της παραβατικότητας στην περιοχή του Δήμου, με τη δημιουργία Τοπικών Συμβουλίων Πρόληψης Παραβατικότητας.

-Λειτουργεί μονάδες συμβουλευτικής, ψυχολογικής και κοινωνικής υποστήριξης.

3. ΚΕΠ

Τον συντονισμό του Τμήματος Κ.Ε.Π. (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών) είναι αρμόδιο για την παροχή διοικητικών πληροφοριών και τη διεκπεραίωση των υποθέσεων των πολιτών από την υποβολή της αίτησης μέχρι την έκδοση της τελικής πράξης, σε συνεργασία με τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες και σύμφωνα με τον κεντρικό σχεδιασμό του Υπουργείου Εσωτερικών.

Ειδικότερα το Τμήμα:

α) Ενημερώνει και πληροφορεί τους πολίτες για τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση διοικητικών υποθέσεων σχετικών με τις δημόσιες υπηρεσίες.

β) Παραλαμβάνει αιτήσεις πολιτών για την διεκπεραίωση υποθέσεών τους από τις υπηρεσίες του Δημοσίου, ελέγχει την πληρότητά τους και σε περίπτωση που για την διεκπεραίωση της υπόθεσης απαιτούνται δικαιολογητικά, που δεν υποβάλλονται μαζί με την αίτηση, τα αναζητά και τα παραλαμβάνει με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο από τις αρμόδιες υπηρεσίες, μετά από σχετική εξουσιοδότηση των πολιτών.

γ) Διαβιβάζει πλήρεις τους φακέλους των υποθέσεων των πολιτών στην αρμόδια για την διεκπεραίωσή τους υπηρεσία με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο.

4. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.

5. Στην παρακολούθηση των εθνικών κοινοτικών προγραμμάτων και αξιοποίηση αυτών που αφορούν στα αντικείμενα αρμοδιότητάς τους.

6. Στην εκπροσώπηση του Δήμου σε κάθε είδους συναντήσεις, συνέδρια και στις σχετικές εισηγήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο που άπτονται στις ανωτέρω αρμοδιότητές του.

7. Στην υπογραφή εγγράφων ως κατωτέρω:

-Σχετικών με τις ως άνω αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου

-Την υπογραφή πιστοποιητικών και βεβαιώσεων Αστικής και Δημοτολογικής κατάστασης των φυσικών προσώπων.

-Την θεώρηση γνησίου υπογραφών.

Γ . Στον Αντιδήμαρχο κ. Γαλάνη Γρηγόρη, μεταβιβάζει καθ' ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1 . Ανάπτυξης και Προγραμματισμού και ιδίως

-Τα θέματα πρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Αλιείας).

-Την ευθύνη δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων.

-Την ευθύνη της άρδευσης των καλλιεργητικών εκτάσεων του Δήμου και την συντήρηση

των γεωτρήσεων άρδευσης καθώς και την εποπτεία και συντήρηση του κλειστού αντλιοστασίου άρδευσης.

-Την ευθύνη λειτουργίας Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων ,την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων (πλανόδιου και στάσιμου εμπορίου) και τη χορήγηση των σχετικών αδειών.

2. Τον συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας.

3. Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας

Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο

4. Του ηλεκτροφωτισμού (εποπτεία –συντήρηση)

5. Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και Διαχείρισης Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού και γενικότερα την εποπτεία του μηχανοστασίου του Δήμου. Την κίνηση και ευθύνη των οχημάτων

6. Την ευθύνη των Δασών

7. Την ευθύνη συντήρησης και καλλωπισμού όλων των χώρων πρασίνου.

8. Εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων Υγιεινής και Ασφάλειας των εργαζομένων.

9. Την παρακολούθηση των εθνικών κοινοτικών προγραμμάτων και αξιοποίηση αυτών που αφορούν στα αντικείμενα αρμοδιότητάς τους.

10. Την εκπροσώπηση του Δήμου σε κάθε είδους συναντήσεις, συνέδρια και στις σχετικές εισηγήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο που άπτονται στις ανωτέρω αρμοδιότητές του.

11 . Την υπογραφή εγγράφων ως κατωτέρω:

-Σχετικών με τις ως άνω αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου

-Την υπογραφή πιστοποιητικών και βεβαιώσεων Αστικής και Δημοτολογικής κατάστασης των φυσικών προσώπων.               

-Την θεώρηση γνησίου υπογραφών.

- Τη θεώρηση πιστών φωτοαντιγράφων και αντιγράφων εγγράφων.

Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΡΑΛΗ