ΑρχικήΕιδήσειςΣτερεά ΕλλάδαΣτη Στερεά Ελλάδα επεκτείνεται το myEFKAlive

ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ

#TAGS: Στερεά Ελλάδα  ΕΦΚΑ  myEFKAlive 

Στη Στερεά Ελλάδα επεκτείνεται το myEFKAlive

Στη Στερεά Ελλάδα επεκτείνεται το myEFKAlive

Ποιες περιοχές εντάσσονται - Τι υπηρεσίες παρέχει - Πως γίνεται η πρόσβαση στην υπηρεσία

Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2022

Γιώργος Πέππας

Τα Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υπ. Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων προχωρούν στην περαιτέρω επέκταση του myEFKAlive, αυτή τη φορά στην Ήπειρο και την Στερεά Ελλάδα, έχοντας ως στόχο την εξ΄αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης.

Αναλυτικά, και σύμφωνα πάντα με την κοινή ανακοίνωση των προαναφερόμενων Υπουργείων, στο myEFKAlive εντάσσονται οι περιοχές:

  • Από την Περιφέρεια Ηπείρου: τα Ιωάννινα (ΤΔ Α’ Ιωαννίνων, ΤΔ Β’ Ιωαννίνων), το Μέτσοβο, η Κόνιτσα, η Ηγουμενίτσα (ΤΔ Θεσπρωτίας), η Παραμυθία, η Αρτα (ΤΔ Αρτας), η Πρέβεζα (ΤΔ Πρέβεζας), η Φιλιππιάδα και η Πάργα.
  • Από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Η Εύβοια (Χαλκίδα – ΤΔ Α’ Ευβοίας, Μαντούδι, Αλιβέρι – ΤΔ Β’ Ευβοίας, Κύμη, Κάρυστος) και η Σκύρος. 

Τι είναι το myEFKAlive;

Το myEFKAlive αποτελεί προϊόν της συνεργασίας στελεχών του e-ΕΦΚΑ, του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία έχει αναπτύξει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και για άλλους φορείς και οργανισμούς του Δημοσίου. Τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Ιούλιο και επεκτείνεται σταδιακά σε όλη την Επικράτεια, δίνοντας έμφαση στις απομακρυσμένες περιοχές. Μέσω της υπηρεσίας δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες, και ιδιαίτερα σε κατοίκους ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών, καθώς και σε άτομα με αναπηρία, να εξυπηρετούνται με βιντεοκλήση, από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς την ανάγκη να μετακινηθούν σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ.

Ποιες υπηρεσίες παρέχονται μέσω του myEFKAlive;

Συνολικά παρέχονται δεκαέξι (16) ψηφιακές υπηρεσίες μέσω της πλατφόρμας του myEFKAlive, οι οποίες διευκολύνουν σε σημαντικό βαθμό τις συναλλαγές των πολιτών με τον e-ΕΦΚΑ.

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι οι ακόλουθες:

1.Επίδομα ασθενείας

2.Επίδομα μητρότητας

3.Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)

4.Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)

5.Αλλαγή στοιχείων Μητρώου

6.Ασφαλιστική Ικανότητα

7.Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ

8.Απογραφή Ασφαλισμένου

9.Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης

10.Βεβαίωση Απογραφής

11.Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης

12.Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης

13.Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς

14.Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς

15.Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚΑ)

16. Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτών

Πως γίνεται η πρόσβαση στην υπηρεσία;

Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εύκολη και απλή. Γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείσει το ραντεβού του σε ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.

Ακολουθήστε το radiothiva.gr στο facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι