ΑρχικήΕιδήσειςΒοιωτίαΓιώργος Μουλκιώτης: «Σκανδαλώδης απευθείας ανάθεση εργοστασιακής συντήρησης και υποστήριξης μεταφορικών αεροσκαφών C-130 από την ΕΑΒ.»

Γιώργος Μουλκιώτης: «Σκανδαλώδης απευθείας ανάθεση εργοστασιακής συντήρησης και υποστήριξης μεταφορικών αεροσκαφών C-130 από την ΕΑΒ.»

Γιώργος Μουλκιώτης: «Σκανδαλώδης απευθείας ανάθεση εργοστασιακής συντήρησης και υποστήριξης μεταφορικών αεροσκαφών C-130 από την ΕΑΒ.»

Σάββατο, 30 Ιουλίου 2022

Γιώργος Πέππας

Ο βουλευτής Βοιωτίας Γιώργος Μουλκιώτης κατέθεσε ερώτηση και αίτηση κατάθεσης εγγράφων προς τους Υπουργούς Εθνικής Αμυνας, Οικονομικών και Ανάπτυξης & Επενδύσεων την οποία συνυπογράφουν δέκα βουλευτές του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, με την οποία ζητούνται συγκεκριμένες απαντήσεις κα σχετικά έγγραφα για την απευθείας ανάθεση εργοστασιακής συντήρησης και υποστήριξης μεταφορικών αεροσκαφών C-130 από την ΕΑΒ.

Στην ερώτηση επισημαίνεται ότι η μεγαλύτερη αμυντική βιομηχανία της χώρας με την επωνυμία Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία ΑΕ (ΕΑΒ ΑΕ) ανάρτησε πρόσφατα στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ μία σύμβαση έργου ύψους 4.341.880,00 € πλέον ΦΠΑ (1.085.470 € ανά αεροσκάφος), συνολικά 5.383.931,20 €, για παροχή υπηρεσιών συντήρησης έως και τεσσάρων (4) αεροσκαφών (Α/Φ) C-130 Β/Η της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ), συνολικής διάρκειας έργου επτά (7) μηνών περίπου ανά Α/Φ και λήξης της σύμβασης στις 30.6.2024.

Τονίζεται ότι η εταιρεία στην οποία ανατέθηκε η σύμβαση με απευθείας ανάθεση, είναι μία Ελληνική εταιρεία ΙΚΕ, με την επωνυμία “Aerospace Management and Support ΙΚΕ” (και το διακριτικό τίτλο AMS AERO) με μετοχικό κεφάλαιο ύψους μόνο 6.000 €, η οποία δεν διαθέτει ούτε προσωπικό.

Κατόπιν αυτών, ζητείται από τους αρμόδιους Υπουργούς να δώσουν σαφείς απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα:

•Υπήρξε πολιτική παρέμβαση στη Διοίκηση της ΕΑΒ για την ανάθεση της σύμβασης;

•Γιατί η σύμβαση ανατέθηκε χωρίς τη διενέργεια διαγωνισμού στον ανάδοχο; Ποια είναι η θέση του εσωτερικού ελεγκτή της ΕΑΒ ως προς τη νομιμότητα της σύμβασης; Πως δικαιολογείται η υπερτιμημένη τιμή κόστους της σύμβασης που συνδέεται άμεσα με το κόστος της εργατοώρας των 58 € ανά Α/Φ;

•Πως εξηγείτε ότι στη διεκπεραίωση των διαδικασιών που οδήγησαν στην απευθείας ανάθεση της σύμβασης συμμετείχαν μη εκτελεστικά μέλη του ΔΣ της ΕΑΒ, ενώ αποκλείστηκαν οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες;

•Η απευθείας ανάθεση μιας τέτοιας σύμβασης με προφανή ζημιά για την ΕΑΒ σε μια εταιρία με τα οικονομικά και επιχειρηματικά χαρακτηριστικά της ΙΚΕ θα ελεγχθεί από τον μέτοχο και ενδεχομένως από τη δικαιοσύνη;

Τέλος, ζητείται από τα αρμόδια Υπουργεία να καταθέσουν:

1.Στοιχεία που αφορούν στις πιστοποιήσεις (εγκρίσεις) της AMS AERO από την EASA PART 145 για συντήρηση Γραμμής Πτήσης και Βάσης σε μεγάλα Α/Φ αντίστοιχου ή μεγαλύτερου μεγέθους των C-130 B/H.

2.Στοιχεία που αφορούν στα ακόλουθα: α) η εταιρεία AMS AERO είναι εγκεκριμένο επισκευαστικό κέντρο και β) εκπροσωπεί εταιρεία που διαθέτει εξοπλισμό ηλεκτρονικών και λοιπών συστημάτων που είναι εγκατεστημένα στο Α/Φ C-130 Β/Η.

3.Στοιχεία που αφορούν στις απαιτούμενες πιστοποιήσεις του τεχνικού προσωπικού της εταιρείας AMS AERO που θα αναλάβει την εργοστασιακή συντήρηση στα Α/Φ C-130 Β/Η.

4.Λίστα του προσωπικού και των ειδικοτήτων της εταιρείας AMS AERO που θα εκτελέσει το έργο της εργοστασιακής συντήρησης στα Α/Φ C-130Β/Η.

Ακολουθήστε το radiothiva.gr στο facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι