(copyright: Eurokinissi)
Προχωρά η υλοποίηση του έργου για την Παράκαμψη Αράχωβας
Λύση σε ένα σημαντικό κυκλοφοριακό πρόβλημα αναμένεται να δώσει το έργο της παράκαμψης της Αράχωβας - Ποιο το κόστος του
Κινητοποίηση παρατηρείται στο σημαντικό έργο που αφορά στην Παράκαμψη Αράχωβας. Με πρόσφατη απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών θα προσληφθεί Τεχνικός Σύμβουλος να ωριμάσει το έργο.
Το σχήμα που αναλαμβάνει (με αρχικό ποσό 150.000 ευρώ) είναι η ένωση οικονομικών φορέων "ΔΟΜΟΣΤΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ Α.Ε." και "ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΡΑΚΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Ε.Ε. - ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ -Δ.Τ. ΔΑΙΔΑΛΟΣ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ -ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ" με 121.500 ευρώ.
Αντικείμενο του είναι η υποβοήθηση της Διεύθυνση Οδικών Υποδομών για την ωρίμανση των μελετών του έργου. Τελικός στόχος είναι να φτάσει στη δημοπράτηση του με την εύρεση χρηματοδότησης.
Ο Τεχνικός Σύμβουλος θα αναλάβει στατικές, συγκοινωνιακές και υδραυλικές μελέτες καθώς και την σύνταξη των τευχών δημοπράτησης. Ουσιαστικά θα παραδώσει ένα ώριμο έργο που θα είναι έτοιμο να προκηρυχθεί και να υλοποιηθεί.
"Απελευθερώνεται" η Αράχωβα
Το κόστος υλοποίησης του έργου είναι ιδιαίτερα μεγάλο (κάποιες εκτιμήσεις το φέρνουν πάνω από τα 100 εκατ. ευρώ) καθώς απαιτείται η κατασκευή σήραγγας και σημαντικών τεχνικών έργων ενώ απαιτούνται και απαλλοτριώσεις.
Με το έργο της παράκαμψης της πόλης της Αράχωβας θα λυθεί ένα σημαντικό κυκλοφοριακό πρόβλημα το οποίο δημιουργείται στην πόλη ειδικά κατά τους χειμερινούς μήνες όταν και λειτουργεί το χιονοδρομικό κέντρο του Παρνασσού.
Παράλληλα μέσω Αράχωβας εξυπηρετείται και η διέλευση οχημάτων προς τους Δελφούς (ένα από τα σημαντικότερα αρχαία μνημεία της χώρας) αλλά και προς Ιτέα-Αμφισσα. Όλη αυτή η οδική κίνηση πραγματοποιείται από το στενό κεντρικό δρόμο της Αράχωβας με αποτέλεσμα συχνά-πυκνά να δημιουργείται μεγάλος κυκλοφοριακός φόρτος.
Το έργο της κατασκευής της παράκαμψης της Αράχωβας, αποτελεί τμήμα της Εθνικής Οδού «Θήβα-Λιβαδειά-Ιτέα» με συνολικό μήκος περίπου 3,7 χλμ. και περιλαμβάνει μία οδική σήραγγα κυκλοφορίας οχημάτων διπλής κατεύθυνσης μήκους περίπου 1,6 χλμ., μία διαμήκη και τέσσερις εγκάρσιες σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους περίπου 1,4 χλμ., δύο ανισόπεδους κόμβους, ένα ισόπεδο κόμβο, οκτώ γέφυρες και παράπλευρο οδικό δίκτυο.
Πηγή: news247.gr
Ακολουθήστε το radiothiva.gr στο facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι

`Αλλα άρθρα του/της Γιώργος Πέππας
Σωματείο Εστίασης Θήβας: «Στηρίζουμε την εστίαση του τόπου μας!»
Το Σωματείο Εστίασης Θήβας κάλεσε τον κόσμο, μέσα από ένα βίντεο στο οποίο μιλούν πολλά μέλη του χώρου της εστίασης...
Τον Τζουλιάνο Τόλα απέκτησε ο Εθνικός Λιβαδειάς
Η ομάδα του Εθνικού Λιβαδειάς ανακοίνωση την απόκτηση του Τζουλιάνο Τόλα, ο οποίος με ύψος 2.12 αγωνίζεται ως center.
Μη λειτουργία της Ο.Ε.Δ.Α. (ΧΥΤΥ - ΜΕΑ) Θήβας και του προγράμματος Ανακύκλωσης
Ανακοινώνεται ότι η Ο.Ε.Δ.Α. - Ολοκληρωμένη Εγκατάσταση Διαχείρισης Απορριμμάτων (Χ.Υ.Τ.Υ. & Μ.Ε.Α.) Θήβας...
Στέφανος Σταμέλλος: Κοιτάζοντας την κοιλάδα του Σπερχειού μέσα από τον χρόνο
Βγήκα πρωί στη βεράντα για να αγναντέψω την κοιλάδα του Σπερχειού και την Οίτη, απέναντι. Έχουμε αυτό το προνόμιο...
Στο Ράλλυ Ακρόπολις ξανά η Ειδική Διαδρομή Στείρι
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δήμος Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας έκανε γνωστό πως η ειδική διαδρομή Στείρι...
Γιώργος Πέππας: Γιατί δεν μπορούμε να συζητήσουμε πλέον μεταξύ μας
Ακούει κανείς συχνά πόσο σημαντικός είναι ο διάλογος, πόσο σημαντικό είναι να ακούγονται διαφορετικές φωνές, διαφορετικές ιδέες...








