
Στελέχη του ΦΟΔΣΑ επισκέφθηκαν το 3ο δημοτικό σχολείο Σχηματαρίου
Στελέχη του Περιφερειακού Φο.Δ.Σ.Α Στερεάς Ελλάδας ΑΕ, πραγματοποίησαν, την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2022, επίσκεψη στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Σχηματαρίου, στο οποίο έκαναν περιβαλλοντικές δράσεις, στις οποίες συμμετείχαν οι μαθητές, με στόχο την ενημέρωση-ευαισθητοποίηση των μαθητών και την προώθηση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.
Συγκεκριμένα, 60 μαθητές των Γ’, Ε’ & ΣΤ’ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου, είχαν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με διάφορα περιβαλλοντικά προβλήματα αλλά και πρακτικές προστασίας του περιβάλλοντος και ορθολογικής διαχείρισης των απορριμμάτων όπως είναι η επαναχρησιμοποίηση, η ανακύκλωση, η κομποστοποίηση των υλικών, η διαλογή στην πηγή κ.ά.. Γνώρισαν επίσης δύσκολες έννοιες όπως είναι οι Χώροι Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Απορριμμάτων (ΧΑΔΑ), οι Χώροι Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων (ΧΥΤΑ), οι Μονάδες Επεξεργασίας Απορριμμάτων (ΜΕΑ) κ.ά., μέσω του βιωματικού τρόπου που προσφέρουν οι παραπάνω δράσεις και ιδιαίτερα μέσω του ασφαλούς και οικείου κλίματος που δημιουργεί το θεατρικό παιχνίδι.
Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά σε όλες τις δράσεις και τα παιχνίδια με ιδιαίτερο ενθουσιασμό αλλά και με προβληματισμό για τα περιβαλλοντικά προβλήματα που απειλούν τον πλανήτη ενώ ταυτόχρονα πρότειναν εναλλακτικές λύσεις για την αντιμετώπισή τους και μας παρουσίασαν τη δική τους οπτική μέσα από τις ιστορίες που δημιούργησαν και δραματοποίησαν.
Παράλληλα, διανεμήθηκε ενημερωτικό υλικό με πρακτικές συμβουλές για την ανακύκλωση ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στον αγώνα για την προστασία του περιβάλλοντος από τους «μελλοντικούς πολίτες» που είναι οι μαθητές. Βασικός στόχος είναι η συνάντηση αυτή να αποτελέσει το έναυσμα ώστε οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν την περιβαλλοντική τους ευθύνη προχωρώντας σε καθημερινές δράσεις και πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον και να μεταδώσουν τα οφέλη της ανακύκλωσης στους οικείους τους.
Ο ΦοΔΣΑ Στερεάς Ελλάδας ΑΕ θα συνεχίσει να ενισχύει τις πρωτοβουλίες για περιβαλλοντικές δράσεις με στόχο την ενημέρωση – ευαισθητοποίηση των πολιτών και ιδιαίτερα των μαθητών σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και της ολοκληρωμένης διαχείρισης των απορριμμάτων.
Ακολουθήστε το radiothiva.gr στο facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι
`Αλλα άρθρα του/της Γιώργος Πέππας
Με μεγάλη συμμετοχή και δυναμικές εμφανίσεις Θηβαίων έγινε ο 10ος Ημιμαραθώνιος Αθανασάκης Ελευθέριος (ΒΙΝΤΕΟ)
Την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε στο Σχηματάρι ο 10ος Ημιμαραθώνιος Αθανασάκης Ελευθέριος, με αθλητές ...
Από βλάβη στο δίκτυο τηλεδιοίκησης Θήβας-Δαύλειας η καθυστέρηση αμαξοστοιχίας στη Τιθορέα
Την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2025 η αμαξοστοιχία 521, όπως αναφέρει η Hellenic Train σε επίσημη ανακοίνωσή της, ακινητοποιήθηκε ...
34χρονος έχασε τη ζωή του σε τροχαίο στη Χαλκίδα
Το πρωί της Κυριακής 14 Σεπτεμβρίου 2025, ένας 34χρονος άνδρας έχασε τη ζωή του σε τροχαίο ατύχημα που έλαβε χώρα στις...
Γιώτα Πούλου: «Απειλή για τον Έβρο από την εγκατάσταση αιολικών σταθμών σε καμένες και αναδασωτέες εκτάσεις»
Η ανεξάρτητη βουλευτής του νομού Βοιωτίας, κ. Γιώτα Πούλου, κατέθεσε Ερώτηση και Αίτημα Κατάθεσης Εγγράφων προς τον Υπουργό...
Την λειτουργία του Λαϊκού Φροντιστηρίου αποφάσισε το Ε.Κ.Λ.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το Εργατικό Κέντρο Λιβαδειάς έκανε γνωστό πως αποφάσισε τη λειτουργία για ακόμη μια χρονιά...
Με 4 θέματα συνεδριάζει το Δ.Σ. του Δήμου Αλιάρτου-Θεσπιέων
Την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2025 συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αλιάρτου-Θεσπιέων όπου θα συζητηθούν τα παρακάτω:
Με 3 θέματα συνεδρίασε η Δ.Ε. του Δήμου Αλιάρτου-Θεσπιέων
Την Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2025 συνεδρίασε η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Αλιάρτου-Θεσπιέων όπου συζητήθηκαν τα παρακάτω θέματα:
Δήλωση του Γιώργου Μουλκιώτη για την έναρξη της Εξεταστικής Επιτροπής για τον ΟΠΕΚΕΠΕ
Ο βουλευτής του νομού Βοιωτίας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝ.ΑΛ, και μέλος της Εξεταστικής Επιτροπής για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, κ. Γιώργος Μουλκιώτης...
Με 8 θέματα συνεδριάζει το Δ.Σ. του Δήμου ΔΑΑ
Την Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2025 συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας, όπου θα συζητηθούν τα παρακάτω: