Επίσκεψη μαθητών Σχολείων στη Δήμαρχο Λιβαδειάς
Μαθητές και μαθήτριες των 4ου και 7ου Δημοτικών Σχολείων και του 1ου Λυκείου Λιβαδειάς που συμμετέχουν στο πρόγραμμα “Erasmus + Key Action 2 School Education Strategic Partnerships, 2015-1-UK01-KA201-013502-Learning and Teaching Together” συνοδευόμενοι από τους δασκάλους και τους καθηγητές τους επισκέφθηκαν χθες την Δήμαρχο Λεβαδέων κ. Γιώτα Πούλου. Η επίσκεψη των μαθητών πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο ενημέρωσης της Δημάρχου, καθώς ο Δήμος Λεβαδέων συμμετέχει στο εν λόγω πρόγραμμα ως εταίρος, για τις δράσεις που έχουν αναπτύξει τα συμμετέχοντα σχολεία τόσο σε επίπεδο σχολικών μονάδων όσο και σε επίπεδο κοινότητας.
- έχουν προχωρήσει στην φωτογραφική καταγραφή των βανδαλιστικών γκράφιτι
- έχουν συντάξει ερωτηματολόγια και έχουν πάρει συνεντεύξεις από μαθητές και δημότες σχετικά με την εικόνα της πόλης όσον αφορά στα γκράφιτι.
Επίσης έχουν σχεδιάσει την ενημέρωση των δημοτών διαμέσου σχετικής ιστοσελίδας που θα δημιουργήσουν, την ανάπτυξη συνεργασιών με αρμόδιους φορείς για τη μείωση του φαινομένου.
Οι μαθητές θα παρουσιάσουν την δράση τους την Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017 σε μαθητές σχολείων από την Ισπανία και την Ουαλία που συμμετέχουν επίσης στο πρόγραμμα Erasmus + και θα ακολουθήσει η δράση καθαρισμού επί της οδού Στρατηγού Ιωάννου με την βοήθεια της εθελοντικής ομάδας του Δήμου Λεβαδέων “Λεβαδρώ”.
Η Δήμαρχος Λεβαδέων ζήτησε από τους μαθητές εκτός των γκράφιτι, να της εκθέσουν ποια κατά τη γνώμη τους είναι τα κυριότερα προβλήματα της πόλης τα οποία πρέπει να αντιμετωπιστούν κατά προτεραιότητα από τον Δήμο. Τα παιδιά σημείωσαν ως κυριότερα προβλήματα το θέμα της καθαριότητας και των αδέσποτων, ενώ η Δήμαρχος ενημέρωσε τα παιδιά λεπτομερώς για τις ενέργειες του Δήμου Λεβαδέων για την αντιμετώπιση των παραπάνω θεμάτων.
Τέλος, οι μαθητές των Δημοτικών Σχολείων έδειξαν σχέδια – λογότυπα που είχαν σχεδιάσει για την καμπάνια τους που αφορούν στην εξάλειψη του φαινομένου των βανδαλιστικών γκράφιτι τα οποία θα χρησιμοποιήσουν για την εκτύπωση λογοτύπων και μηνυμάτων σε μπλούζες.
`Αλλα άρθρα του/της Σπύρος Πέππας
ΕΝΦΙΑ - Ποιοι φορολογούμενοι θα πάρουν πίσω χρήματα στους λογαριασμούς τους
Χιλιάδες φορολογούμενοι αναμένεται να λάβουν επιστροφές χρημάτων από τον ΕΝΦΙΑ, μετά τις νέες ρυθμίσεις που επιτρέπουν τον αναδρομικό...
Έρχονται τα πορτοκαλί τιμολόγια ρεύματος από Φεβρουάριο 2026 - Πώς να εξοικονομήσετε έως 18%
Από 1η Φεβρουαρίου 2026 μπαίνουν σε εφαρμογή τα πορτοκαλί τιμολόγια, φέρνοντας σημαντικές αλλαγές στη χρέωση της ηλεκτρικής ενέργειας.
Αυτές είναι οι τιμές του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού για το 2025-2026
Η χειμερινή περίοδος πλησιάζει και το ενδιαφέρον στρέφεται ήδη στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, το μεγαλύτερο και πιο δημοφιλές...
ΚΥΣΟΙΠ: Μεγάλα έργα υποδομών και ανάπτυξης για τη διετία 2026-2027 στη Βοιωτία
Bασικό «κομμάτι» του νέου αναπτυξιακού σχεδιασμού για τη διετία 2026-2027 αποτελεί η Στερεά Ελλάδα, με σειρά έργων που αγγίζουν υποδομές...
Με το σύνθημα «Όλοι μαζί στο ίδιο τραπέζι» πραγματοποιήθηκε η πρώτη Γενική Συνέλευση του Σωματείου Επαγγελματιών Εστίασης Θήβας
Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας (01/12) η πρώτη Γενική Συνέλευση του νεοσύστατου Σωματείου Επαγγελματιών...
Επίδομα Θέρμανσης 2025-2026 - Μέχρι πότε γίνονται αιτήσεις
Bρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η διαδικασία για το Επίδομα Θέρμανσης 2025-2026, με τους δικαιούχους να έχουν περιθώριο υποβολής αιτήσεων έως και τις 5 Δεκεμβρίου.
Νέοι κανόνες στην εξώδικη επίλυση-φορολογικών διαφορών με την εφορία
Bασική διαδρομή της νέας ρύθμισης είναι η επαναδραστηριοποίηση της διαδικασίας εξώδικης επίλυσης φορολογικών διαφορών μέσω ειδικής Επιτροπής...
Αγρότες-κτηνοτρόφοι: Ο χάρτης των εκκρεμών πληρωμών έως το τέλος του έτους
Bρίσκεται σε πορεία ολοκλήρωσης ο σχεδιασμός για την καταβολή πληρωμών σε αγρότες και κτηνοτρόφους, με τον «χάρτη» να περιλαμβάνει τα ποσά και...
Στη Βουλή το νομοσχέδιο για τη νέα Ανεξάρτητη Αρχή Καταναλωτή - Τι προβλέπεται
Bασικό στοιχείο του νομοσχεδίου είναι η σύσταση της Ανεξάρτητης Αρχής Εποπτείας της Αγοράς και Προστασίας του Καταναλωτή, με στόχο την αναβάθμιση...








