ΑρχικήΕιδήσειςΒοιωτίαΓιώργος Αραπίτσας: «Πόσο στοιχίζει μια φάρσα άραγε;»

ΔΗΜΟΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ - ΘΕΣΠΙΕΩΝ

#TAGS: Γιώργος Αραπίτσας  Δήμος Αλιάρτου - Θεσπιέων 

Γιώργος Αραπίτσας: «Πόσο στοιχίζει μια φάρσα άραγε;»

Γιώργος Αραπίτσας: «Πόσο στοιχίζει μια φάρσα άραγε;»

Παρασκευή, 23 Φεβρουαρίου 2024

Γιώργος Πέππας

Ο Δήμαρχος Αλιάρτου-Θεσπιέων, κ. Γ. Αραπίτσας, με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, έκανε αναφορά στην φάρσα για δήθεν τοποθέτηση βόμβας στο ΓΕ.Λ. Αλιάρτου, σημειώνοντας ότι τέτοιου είδους «ενέργειες αποτελούν σοβαρό αδίκημα και πρέπει να αντιμετωπίζονται με αυστηρότητα από το ελληνικό νομικό σύστημα».

Ο κ. Αραπίτσας τόνισε ότι «Σε παρόμοιες περιπτώσεις των τελευταίων ετών υπαίτιοι είναι συνήθως μαθητές που κάνουν φάρσες είτε για να χάσουν μάθημα, είτε για πλάκα, αγνοώντας την σοβαρότητα της πράξης τους και την αναστάτωση που προκαλούν και πιστεύοντας ότι δεν θα εντοπιστούν» ενώ στη συνέχεια συμπλήρωσε ότι «Αν στην δική μας περίπτωση αποδειχτεί οτι είναι μαθητές, πρέπει να μας απασχολήσουν σοβαρά τα αίτια αυτής της πράξης».

Αναλυτικότερα, ο κ. Δήμαρχος έγραψε:

«350 μαθητές και εκπαιδευτικοί, αστυνομικοί, ειδική υπηρεσία με συνοδεία 2 εκπαιδευμένων σκύλων από Λαμία και βέβαια οι χαμένες ώρες μαθημάτων, είναι ο απολογισμός της φάρσας, για δήθεν τοποθέτηση βόμβας στο ΓΕΛ Αλιάρτου. Τέτοιου είδους ενέργειες αποτελούν σοβαρό αδίκημα και πρέπει να αντιμετωπίζονται με αυστηρότητα από το ελληνικό νομικό σύστημα. Τέτοιες πράξεις θεωρούνται απειλητικές, παραβιάζουν και δημιουργούν ένταση και αναστάτωση στην κοινωνία. Σε παρόμοιες περιπτώσεις των τελευταίων ετών υπαίτιοι είναι συνήθως μαθητές που κάνουν φάρσες είτε για να χάσουν μάθημα, είτε για πλάκα, αγνοώντας την σοβαρότητα της πράξης τους και την αναστάτωση που προκαλούν και πιστεύοντας ότι δεν θα εντοπιστούν. Αν στην δική μας περίπτωση αποδειχτεί οτι είναι μαθητές, πρέπει να μας απασχολήσουν σοβαρά τα αίτια αυτής της πράξης. Εκτός ότι σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο πρέπει να γίνει επισήμανση προς την Σχολική Κοινότητα για τις επιπτώσεις που έχουν οι υπαίτιοι και οι γονείς τους, πρέπει να εξετάσουμε και άλλα σοβαρότερα θέματα. Αν θέλουμε να εντοπίσουμε την πραγματική αιτία πρέπει να δούμε γιατί τα παιδιά δεν θέλουν και δεν αγαπούν το Σχολείο, γιατί αρνούνται την γνώση που λαμβάνουν στο Δημόσιο Σχολείο, γιατί αυξάνει η μαθητική διαρροή και η ενδοσχολικη βία.»

Ακολουθήστε το radiothiva.gr στο facebook για να είστε πάντα ενημερωμένοι