Εμπλουτίζεται συνεχώς η ψηφιακή πλατφόρμα της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για τη διαδικτυακή εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων
Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ενισχύει συνεχώς την ψηφιακή της πλατφόρμα για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων, έχοντας προσθέσει 55 νέες υπηρεσίες μέσα στο 2024. Η πλατφόρμα επιτρέπει την υποβολή αιτημάτων και την παρακολούθησή τους ηλεκτρονικά, μειώνοντας τις γραφειοκρατικές διαδικασίες και βελτιώνοντας την πρόσβαση των πολιτών σε δημόσιες υπηρεσίες μέσω νέων τεχνολογιών.
Αναλυτικά το δελτίο τύπου της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας:
Εντός του 2024 ψηφιοποιήθηκαν 55 ακόμη υπηρεσίες
Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του φορέα και με γνώμονα τη βέλτιστη παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες, έχει υλοποιήσει μέσω της Διεύθυνσης Διαφάνειας & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και έχει θέσει σε λειτουργία από το έτος 2022, την Ψηφιακή Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτημάτων Πολιτών/Επιχειρήσεων προς την Περιφέρεια, μέσω της παρακάτω διαδρομής: https://pste.gov.gr/ilektronika-aithmata.
Στην Ψηφιακή Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτημάτων δημοσιεύονται διοικητικές διαδικασίες που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, για τις οποίες κάθε πολίτης, ατομικά ή ως νόμιμος εκπρόσωπος νομικού προσώπου, μπορεί να υποβάλλει ηλεκτρονικά το αίτημά του.
Για την είσοδο στην Ψηφιακή Πλατφόρμα και την ηλεκτρονική υποβολή αιτήματος απαιτείται η προηγούμενη αυθεντικοποίηση του χρήστη με τη χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Taxisnet). Κάθε πολίτης με την είσοδο και εγγραφή του στην Ψηφιακή Πλατφόρμα αποκτά αυτομάτως τη δική του ψηφιακή θυρίδα, μέσω της οποίας έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την πορεία των ηλεκτρονικών αιτήσεών του, καθώς και να λάβει την απάντηση από την αρμόδια Υπηρεσιακή Μονάδα της Περιφέρειας.
Επισημαίνεται ότι από την έναρξη λειτουργίας της Ψηφιακής Πλατφόρμας:
• Έχουν πιστοποιηθεί και εγγραφεί 2.600 πολίτες και έχουν υποβληθεί 747 Ηλεκτρονικά Αιτήματα.
• Έως σήμερα φιλοξενούνται 78 ψηφιακές υπηρεσίες, που αφορούν τομείς, όπως την Επιχειρηματική Δραστηριότητα, την Αλιεία, τη Γεωργία και Κτηνοτροφία, τον Πολιτισμό, Αθλητισμό και Τουρισμό, την Υγεία και Πρόνοια και κατηγοριοποιούνται ανά Γενική Διεύθυνση Περιφέρειας, σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που ασκούνται από αυτές. Έτσι ο πολίτης μπορεί να αναζητήσει τη ψηφιακή υπηρεσία που τον ενδιαφέρει, είτε μέσω της αντίστοιχης Γενικής Διεύθυνσης, είτε μέσω της επιλογής αναζήτησης που υπάρχει στην Ψηφιακή Πλατφόρμα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εντός του 2024 έχουν ψηφιοποιηθεί 55 υπηρεσίες και αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί άλλες 5 μέχρι τέλος του έτους.
Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός δήλωσε σχετικά: «Προτεραιότητά μας είναι ο συμπολίτης μας και οι ανάγκες του. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή του είναι πάντα ανοιχτές οι πόρτες των γραφείων μας και πλέον είναι ακόμη πιο εύκολη η πρόσβαση όλων των Στερεοελλαδιτών στις υπηρεσίες μας με τη χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών. Προχωρούμε γοργά στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών, προκειμένου να μειώσουμε τις γραφειοκρατικές διαδικασίες και να απαλλαγούν οι συμπολίτες μας από τις… ουρές, τις καθυστερήσεις και τις άσκοπες μετακινήσεις».
Ο Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Καινοτομίας Κωνσταντίνος Βαρδακώστας δήλωσε: «Με ολοένα και πιο γρήγορους ρυθμούς προχωράμε στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών μας. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την πρόοδο που έχουμε κάνει μέχρι τώρα και προσδοκούμε να συνεχίσουμε στους ίδιους ρυθμούς, σε συνεργασία πάντα με όλες τις διευθύνσεις των υπηρεσιών μας. Έχουμε αναπτύξει μια πολύ καλή συνεργασία με τα υπηρεσιακά στελέχη μας και μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα: την εξυπηρέτηση του πολίτη πλήρως ψηφιοποιημένη!»

`Αλλα άρθρα του/της Σπύρος Πέππας
ΕΝΦΙΑ - Ποιοι φορολογούμενοι θα πάρουν πίσω χρήματα στους λογαριασμούς τους
Χιλιάδες φορολογούμενοι αναμένεται να λάβουν επιστροφές χρημάτων από τον ΕΝΦΙΑ, μετά τις νέες ρυθμίσεις που επιτρέπουν τον αναδρομικό...
Έρχονται τα πορτοκαλί τιμολόγια ρεύματος από Φεβρουάριο 2026 - Πώς να εξοικονομήσετε έως 18%
Από 1η Φεβρουαρίου 2026 μπαίνουν σε εφαρμογή τα πορτοκαλί τιμολόγια, φέρνοντας σημαντικές αλλαγές στη χρέωση της ηλεκτρικής ενέργειας.
Αυτές είναι οι τιμές του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού για το 2025-2026
Η χειμερινή περίοδος πλησιάζει και το ενδιαφέρον στρέφεται ήδη στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, το μεγαλύτερο και πιο δημοφιλές...
ΚΥΣΟΙΠ: Μεγάλα έργα υποδομών και ανάπτυξης για τη διετία 2026-2027 στη Βοιωτία
Bασικό «κομμάτι» του νέου αναπτυξιακού σχεδιασμού για τη διετία 2026-2027 αποτελεί η Στερεά Ελλάδα, με σειρά έργων που αγγίζουν υποδομές...
Με το σύνθημα «Όλοι μαζί στο ίδιο τραπέζι» πραγματοποιήθηκε η πρώτη Γενική Συνέλευση του Σωματείου Επαγγελματιών Εστίασης Θήβας
Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας (01/12) η πρώτη Γενική Συνέλευση του νεοσύστατου Σωματείου Επαγγελματιών...
Επίδομα Θέρμανσης 2025-2026 - Μέχρι πότε γίνονται αιτήσεις
Bρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η διαδικασία για το Επίδομα Θέρμανσης 2025-2026, με τους δικαιούχους να έχουν περιθώριο υποβολής αιτήσεων έως και τις 5 Δεκεμβρίου.
Νέοι κανόνες στην εξώδικη επίλυση-φορολογικών διαφορών με την εφορία
Bασική διαδρομή της νέας ρύθμισης είναι η επαναδραστηριοποίηση της διαδικασίας εξώδικης επίλυσης φορολογικών διαφορών μέσω ειδικής Επιτροπής...
Αγρότες-κτηνοτρόφοι: Ο χάρτης των εκκρεμών πληρωμών έως το τέλος του έτους
Bρίσκεται σε πορεία ολοκλήρωσης ο σχεδιασμός για την καταβολή πληρωμών σε αγρότες και κτηνοτρόφους, με τον «χάρτη» να περιλαμβάνει τα ποσά και...
Στη Βουλή το νομοσχέδιο για τη νέα Ανεξάρτητη Αρχή Καταναλωτή - Τι προβλέπεται
Bασικό στοιχείο του νομοσχεδίου είναι η σύσταση της Ανεξάρτητης Αρχής Εποπτείας της Αγοράς και Προστασίας του Καταναλωτή, με στόχο την αναβάθμιση...








