ΑρχικήΕιδήσειςΒοιωτίαΥπό πλήρη έλεγχο η πυρκαγιά στον Αγιο Βασίλειο

ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

Υπό πλήρη έλεγχο η πυρκαγιά στον Αγιο Βασίλειο

Υπό πλήρη έλεγχο η πυρκαγιά στον Αγιο Βασίλειο

Σάββατο, 27 Ιουνίου 2026

Γιώργος Πέππας

Υπό έλεγχο τέθηκε η πυρκαγια που είχε ξεσπάσει σήμερα το πρωί στον Αγιο Βασίλειο, με τον Δήμαρχο Θηβαίων, Γιώργο Αναστασίου, τον Αντιδήμαρχο κ. Παναγιώτη Νίκα και τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργο Ντασιώτη, να αναφέρονται με αναρτήσεις τους στην κατάσταση της φωτιάς.

Η ανάρτη του Δημάρχου Γιώργου Αναστασίου

Η πυρκαγιά στην περιοχή του Αγίου Βασιλείου έχει τεθεί πλέον σε πλήρη έλεγχο, χάρη στην άμεση και συντονισμένη επέμβαση των πυροσβεστικών δυνάμεων, με την πολύτιμη συνδρομή των εναέριων μέσων και των δυνάμεων της πολιτικής προστασίας του Δήμου και της ΠΕ Βοιωτίας.

Οι δυνάμεις παραμένουν σε επιφυλακή, καθώς οι ισχυροί άνεμοι που επικρατούν αυξάνουν τον κίνδυνο τυχόν αναζωπυρώσεων.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιχείρηση και καλούμε τους πολίτες να συνεχίσουν να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή

Η ανάρτηση του Αντιδημάρχου Αθλητισμού, Παναγιώτη Νίκα, ο οποίος μαζί με τον Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας, Ευάγγελο Ανδριανό, ήταν από την πρώτη στιγμή στο σημείο και βοήθησαν να σβηστεί η φωιτά.

Με πολύ κόπο αλλα και πολύ καλό συντονισμό της Π.Υ Θηβών, της πολιτικής προστασίας του Δήμου και της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και το σημαντικότερο με την συμβολή των εναέριων μέσων η φωτιά στον Αγιο Βασίλειο τέθηκε υπο έλεγχο....Πρεπει να είμαστε όλοι σε εγρήγορση...

Μπορεί να είναι εικόνα αναρρίχηση

 

Η ανάρτηση του Αντιπεριφερειάρχη, Γιώργου Ντασιώτη

Ένα «καυτό» μεσημέρι Σαββάτου!!

 Δύο ιδιαίτερα σοβαρά περιστατικά πυρκαγιάς μας απασχόλησαν σήμερα, σε μια ημέρα κατά την οποία ο κίνδυνος εκδήλωσης πυρκαγιάς ήταν στην κατηγορία 4 (πολύ υψηλός).

 Στον ?γιο Βασίλειο Καπαρελίου, σε αναγεννημένο δάσος που είχε πληγεί από πυρκαγιά στο παρελθόν, εκδηλώθηκε φωτιά από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, υπό συνθήκες ισχυρών ανέμων. Η κινητοποίηση ήταν άμεση και, χάρη στην έγκαιρη επέμβαση, η πυρκαγιά τέθηκε υπό έλεγχο, αποτρέποντας δυσάρεστες συνέπειες.

Ισχυρές επίγειες και εναέριες δυνάμεις της Πυροσβεστικής επιχείρησαν στα μέτωπα της φωτιάς, με την πολύτιμη συνδρομή υδροφόρων και μηχανημάτων του Δήμου Θηβαίων και της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας.

Την ίδια ώρα εκδηλώθηκε δεύτερη, ιδιαίτερα επικίνδυνη πυρκαγιά στην Πέτρα του Δήμου Αλιάρτου – Θεσπιέων, στην Παλαιά Εθνική Οδό Θηβών – Λιβαδειάς. Η φωτιά διέσχισε την οδό, απειλώντας κατοικίες, τη Μονάδα Καυσίμων Αλιάρτου και τις δασικές εκτάσεις του Ελικώνα.

Δόθηκε πραγματική μάχη για να αποτραπούν οι κίνδυνοι αυτοί και, ευτυχώς, ο στόχος επιτεύχθηκε. Στην επιχείρηση συμμετείχαν ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής, εναέρια μέσα, ο Δήμος, η Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας με υδροφόρες και προσωπικό Πολιτικής Προστασίας, η Ελληνική Αστυνομία, ο ΔΕΔΔΗΕ, το Δασαρχείο Λιβαδειάς, καθώς και εθελοντές

Θέλω να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες σε όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχή αντιμετώπιση των δύο δύσκολων περιστατικών.

Οι αντίξοες συνθήκες, με τις υψηλές θερμοκρασίες και τους ισχυρούς ανέμους, συνεχίζονται.

Εφιστούμε την προσοχή όλων. Η πρόληψη και η υπεύθυνη στάση του καθενός μας είναι το ισχυρότερο μέσο προστασίας της ανθρώπινης ζωής, της περιουσίας και του φυσικού μας πλούτου.