Β. Αποστόλου: «Χωρίς ΕΛΤΑ η Εύβοια μετά τη μείωση του προσωπικού και το κλείσιμο των περιφερειακών του γραφείων»
Ο Βουλευτής Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ και πρ. Υπουργός, κ. Βαγγέλης Αποστόλου, κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή προς τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνηση, κ. Κ. Πιερρακάκη, αναφορικά με την μείωση του προσωπικού των ΕΛΤΑ στη Εύβοια και το κλείσιμο των περιφερειακών του γραφείων.
Η ερώτηση
Προς τον κ. Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Θέμα: Χωρίς ΕΛΤΑ η Εύβοια μετά τη μείωση του προσωπικού και το κλείσιμο των περιφερειακών του γραφείων
Οι αποφάσεις της Διοίκησης αλλά και οι νομοθετικές παρεμβάσεις της Κυβέρνησης το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν βάλει τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ (ΕΛΤΑ) σε τροχιά απαξίωσης και υποβιβασμού του έργου που προσφέρουν.
Στην περιφερειακή Ενότητα της Ευβοίας το 2018 υπήρχαν 92 εργαζόμενοι, ενώ σήμερα είναι 70 και από αυτούς οι 9 θεωρούνται πλεονάζον προσωπικό. Από τα 16 περιφερικά καταστήματα της Εύβοιας τα 13, που είχαν από 2 έως 4 τομείς διανομής, τροποποιούνται σε μονοπρόσωπα με τεράστιο τομέα αγροτικού δρομολογίου.
Μέσα σε αυτές τις συνθήκες είναι ανέφικτο να εκτελεστεί το συγκεκριμένο έργο από ένα ταχυδρόμο, πόσο μάλλον όταν ,σύμφωνα με πληροφορίες, σχεδιάζεται να κλείσουν τα μισά και να παραμείνουν τα 8. Τα περιφερικά καταστήματα που φημολογείται ότι θα κλείσουν στην Εύβοια είναι στο Μαρμάρι, στα Νέα Στύρα, στο Αυλωνάρι, στην Αμάρυνθο, στο Βασιλικό, στα Λουτρά, στο Μαντούδι και στα Ψαχνά ή στην Νέα Αρτάκη.
Δυσοίωνο βέβαια είναι όμως το μέλλον των ΕΛΤΑ σε ολόκληρη την επικράτεια και κατ’ επέκταση των εργαζομένων σ’ αυτά. Το Δεκέμβριο του 2020 ψηφίστηκε από την Κυβέρνηση ο νόμος 4758 στον οποίο την τελευταία στιγμή και απροειδοποίητα συμπεριλήφθηκε τροπολογία που αφορά στον μετασχηματισμό των ΕΛΤΑ, με την οποία όχι μόνο καταργούνται επί της ουσίας οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και ο Γενικός Κανονισμός Προσωπικού, αλλά και δημιουργούνται εργαζόμενοι δύο ταχυτήτων.
Όσοι απομείνουν μετά την εθελουσία έξοδο θα έχουν μειωμένα εργασιακά δικαιώματα, ενώ οι νεοπροσλαμβανόμενοι δεν θα έχουν καθόλου δικαιώματα, αφού δεν θα καλύπτονται ούτε από τον Γενικό Κανονισμό Προσωπικού, ούτε από την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.
Επειδή
1) όλες αυτές οι ενέργειες απαξιώνουν τη λειτουργία των ΕΛΤΑ και οδηγούν στην ιδιωτικοποίηση του έργου του και
2) με την κατάργηση των 8 περιφερειακών καταστημάτων της Εύβοιας οι ταχυδρόμοι δεν θα εξυπηρετούν τους Δήμους με όλα τα χωριά που εντάσσονται σε αυτούς , γιατί δεν θα μπορούν να πηγαίνουν σε όλα τα χωριά, ούτε μία φορά την εβδομάδα.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός
1) γιατί δεν λαμβάνετε υπόψη σας τις επιπτώσεις στους κατοίκους της Εύβοιας από τη μείωση των περιφερειακών καταστημάτων και
2) τι τελικά επιφυλάσσετε για το μέλλον των εργαζομένων των ΕΛΤΑ
Ο Ερωτών Βουλευτής
Αποστόλου Βαγγέλης
`Αλλα άρθρα του/της Γιώργος Πέππας
Σωματείο Εστίασης Θήβας: «Στηρίζουμε την εστίαση του τόπου μας!»
Το Σωματείο Εστίασης Θήβας κάλεσε τον κόσμο, μέσα από ένα βίντεο στο οποίο μιλούν πολλά μέλη του χώρου της εστίασης...
Τον Τζουλιάνο Τόλα απέκτησε ο Εθνικός Λιβαδειάς
Η ομάδα του Εθνικού Λιβαδειάς ανακοίνωση την απόκτηση του Τζουλιάνο Τόλα, ο οποίος με ύψος 2.12 αγωνίζεται ως center.
Μη λειτουργία της Ο.Ε.Δ.Α. (ΧΥΤΥ - ΜΕΑ) Θήβας και του προγράμματος Ανακύκλωσης
Ανακοινώνεται ότι η Ο.Ε.Δ.Α. - Ολοκληρωμένη Εγκατάσταση Διαχείρισης Απορριμμάτων (Χ.Υ.Τ.Υ. & Μ.Ε.Α.) Θήβας...
Στέφανος Σταμέλλος: Κοιτάζοντας την κοιλάδα του Σπερχειού μέσα από τον χρόνο
Βγήκα πρωί στη βεράντα για να αγναντέψω την κοιλάδα του Σπερχειού και την Οίτη, απέναντι. Έχουμε αυτό το προνόμιο...
Στο Ράλλυ Ακρόπολις ξανά η Ειδική Διαδρομή Στείρι
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δήμος Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας έκανε γνωστό πως η ειδική διαδρομή Στείρι...
Γιώργος Πέππας: Γιατί δεν μπορούμε να συζητήσουμε πλέον μεταξύ μας
Ακούει κανείς συχνά πόσο σημαντικός είναι ο διάλογος, πόσο σημαντικό είναι να ακούγονται διαφορετικές φωνές, διαφορετικές ιδέες...








