ΑρχικήΕιδήσειςΒοιωτίαΓιώτα Πούλου: Μετά τις μάσκες, «επιτελικό μπάχαλο» και στην τηλεκπαίδευση

Γιώτα Πούλου: Μετά τις μάσκες, «επιτελικό μπάχαλο» και στην τηλεκπαίδευση

Γιώτα Πούλου: Μετά τις μάσκες, «επιτελικό μπάχαλο» και στην τηλεκπαίδευση

Τετάρτη, 11 Νοεμβρίου 2020

Γιώργος Πέππας

Η Βουλευτής Βοιωτίας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Γιώτα Πούλου, σε ανακοίνωση της κατακεραυνώνει το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής για τα προβλήματα που εμφανίζονται στην τηλεκπαίδευση, υπογραμμίζοντας πως «η εκπαιδευτική κοινότητα βρέθηκε ξανά σήμερα μπροστά σε λευκές οθόνες, καθώς τα συνεχή «μπλακάουτ» της πολυδιαφημισμένης από τα αρμόδια Υπουργεία πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης εξακολουθούν να εκθέτουν την κυβερνητική ανικανότητα.»

Η ανακοίνωση:

«Δεύτερη ημέρα αποτυχίας για την Υπουργό Παιδείας και τον Υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, δεύτερη ημέρα ταλαιπωρίας για χιλιάδες μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.

Στη Βοιωτία, όπως και σε ολόκληρη τη χώρα, η εκπαιδευτική κοινότητα βρέθηκε ξανά σήμερα μπροστά σε λευκές οθόνες, καθώς τα συνεχή «μπλακάουτ» της πολυδιαφημισμένης από τα αρμόδια Υπουργεία πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης εξακολουθούν να εκθέτουν την κυβερνητική ανικανότητα.

Οχτώ μήνες δεν ήταν αρκετοί για τους Υπουργούς Παιδείας και Ψηφιακής Πολιτικής ώστε να εκτελέσουν το ένα και μοναδικό τους καθήκον: να καταγράψουν τις ανάγκες και να προετοιμάσουν μια στοιχειωδώς λειτουργική πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης. Κάτι που στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες ήταν αυτονόητο και προχώρησε χωρίς προβλήματα, στην Ελλάδα της «αριστείας» εξελίχθηκε σε ναυάγιο.

Προφανώς είχαν τους λόγους τους οι συναρμόδιοι Υπουργοί που δεν έφεραν ποτέ στη Βουλή τη σύμβαση με τη Cisco Hellas. Ήθελαν να κρύψουν την προχειρότητα, αλλά το «μπλακάουτ» την αποκάλυψε.

Η ασυγχώρητη ιδεοληψία της Κυβέρνησης που αρνήθηκε να εισακούσει τις προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας, οδηγεί στο φιάσκο της τηλεκπαίδευσης και στον απαράδεκτο χωρισμό των μαθητών σε δύο «ταχύτητες».

Διότι δεν είναι μικρός ο αριθμός των μαθητών που δεν έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό και των νοικοκυριών που δεν έχουν καν σύνδεση στο διαδίκτυο.

Κανένας σχεδιασμός, καμία πρόβλεψη. Ανεπαρκείς, ανίκανοι και για την Δημόσια Παιδεία.»